DATH STARS
DATH STARS

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 933
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1




 
به بعضیا باس گفت:

*******************************************************************

به بعضیا باس گفت:هه....یکی تو پاکی بکی هوای تهران

 

*******************************************************************

به بعضیا باس گفت:ناراحتی؟اخه چرا؟

تو که اغوشت مثه پرانتز رو همه بازه

 

*******************************************************************

به بعضیا باس گفت: سنگ کاغذ هررررررررریی .... خوشحال شدیم

 

*******************************************************************

به بعضیا باس گفت:اگه فک میکنی خیلی بارته واست گاری بگیرم....

 

******************************************************************

به بعضیا باس گفت:تا دیروز مارو میدیدی من من میکردی....حالا شاخ شدی من من میکنی

 

*******************************************************************

به بعضیا باس گفت: ببین...!من خودم ی پا واگیرم...به پا حالتو نگیرم

 

********************************************************************

به بعضیا باس گفت:گلکم پرچم تو با لاس بالاس

 

********************************************************************

به بعضیا باس گفت:اگه واس همه قاطی پاتی میکنی...هنو واس ما تاتی تاتی میکنی

 

********************************************************************

به بعضیا باس گفت:اونی که تو شدی عشقش ما بش میگیم کشمش

 

********************************************************************

به بعضا باس گفت:شما همونی هستی که هیچ خری نیستی؟ میشه ی امضا بدی؟

 

*******************************************************************

به بعضیا باس گفت: من چش میذارم....تو فقط گمشو

 

*******************************************************************

به بعضیا باس گفت:عزیزم تو که به ما نمیخوری .... لاقل 2تا پیک بزن به درودیوار بخوری

 

*******************************************************************

اینم هیچوقت یادت نره که به بعضیا باس گفت:من به زندگی خودمم ریدم......هیکل تو که جای خود دارهچشمک



نظرات شما عزیزان:

dina
ساعت21:24---3 آذر 1393
وبت خیلی خوب بود اجی جونم موفق باشی عزیزم
پاسخ:mrc aji jooooon


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دو شنبه 3 آذر 1393برچسب:, توسط yeganeh